04.12.2017

Succes med kundetilfredshedsundersøgelse

Vi gør meget ud af at have tilfredse kunder, som oplever, at de modtager produkter og ydelser, der opfylder aftalte krav, og at samarbejdet med os fungerer godt. I tredje kvartal i år udsendte vi en tilfredshedsundersøgelse blandt en del af vores kunder. Det gav et repræsentativt billede af, hvor tilfredse de er med deres kundeoplevelse hos os.

Vi endte med en svarprocent på 77% og fik et vigtigt billede af, hvordan vores kunder oplever vores arbejde. Vi har især lagt vægt på den samlede kundeoplevelse og deres oplevelse af vores produktkvalitet.

Faktisk svarede imponerende 100% af kunderne ‘rigtig god/god’ om deres oplevelse af vores produktkvalitet og af vores kompetencer. Om deres samlede kundeoplevelse svarede 93% ‘rigtig god/god’ og de sidste 7% svarede ‘ok’.

Resultatet har givet os opmuntring og tilskyndelse til at give vores kunder en endnu bedre oplevelse fremover, og vi værdsætter det klap på skulderen, vi har fået i denne omgang.

Seneste nyheder

12.12.2019

Glædelig jul og godt nytår

Om lidt går året på hæld, og snart skriver kalenderen 2020. Vi holder julelukket fra 23. december til og med 1. januar (begge dage inkl.).

Læs nyheden
19.09.2019

Vil slå Østeuropa på prisen og lade robotterne gå forrest

Vi vil tage kampen op og slå Østeuropa på deres hidtidige trumfkort – lave priser. Robotterne skal gå forrest. Læs her hvordan.

Læs nyheden